Pages

Sunday 23 October 2011

~~warkah utk si "dia"~~


Andai di hatimu hadir rasa cinta untuk ku..
                Simpanlah rasa itu hingga tibanya saat aku menjdi HALAL utk mu
Andai di jiwamu hadir rasa RINDU utk ku..
                Didiklah jiwa mu agar lebih merindukan sang PENCIPTA dan RasulNya
Andai di hatimu telah wujud rasa sayang utkku..
                Jadikanlah rasa SAYANG itu sebagai benteng agar kita jauh dari murkaNya..

                                                KERNA~~~
Ak tidak ingin jadi wanita yang menjadi penyebab engkau mencintai aku hingga LUPA cintaNYA..
Aku tidak ingin mnjadi wanita yang membuatkan engkau rindu seseorang yang tidak halal untukmu..
Aku tidak ingin menjadi wanita yang menjadi pendorong kepada hadirnya perasaan yang akan mengganggu ibadah mu kepadaNya..

                                SEBALIKNYA~~

Jika engkau benar-benar ingin memiliku, di saat engkau bermunajat kepadaNYA, , PINTALAH agar dia mendekatkan hati kita berdua seandainya jodoh kita sememangnya telah tersurat di Luh Mahfuz. Dan jauhkanlah hati kita berdua jika hubungan yang akan terjalin antara kita tidak memberi kebaikan kepada kita berdua. Dan semoga, segala ketentuan yang ditakdirkan untuk kita, keikhlasan di hati akan menemukan kita dengan JODOH ketentuanNya.

:: hadirkan rasa cinta itu di hatiku saat aku benar-benar memerlukannya ::

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...