Pages

Tuesday 26 July 2011

:: La TaHZaN ::

Entri yang pertama ni sgt terkesan d hati kecilku..KESEDIHAN..KEDUKAAN..KEKECEWAAN..semua pasti mrasa tiap kali kita prnah meraih KEBAHAGIAAN..sgt terluka..melalui saat duka itu sgtla skt..tiada insan yg mampu ketawa saat hati dilukai..walau ada yg gmbira..aku yakin itu hnyalah utk menutup lara di hati..tp,setelah melaluinya..byk perkara yg aku pelajari..


Sedih..kecewa..pasti diiringi dgn airmata..lg2 insan yg bnama wanita..psti mngs laa..sakit tuuu..aku  juga mlaluinya spt insan ln..tp aku mnjdikan kata-kata ibuku sbg kekuatan utk aku hdapi smua itu..kata ibu..”kalau kita mrasa trlalu derita dgn dugaan yg kita hdapi,INGATLAH..ada yg lbh drita dr kita..oleh itu..BERSYUKURLah dgn dugaan yg kita hadapi”..kata2 tu sgt bmkna bt diriku..yg mnjdi kekuatn bt aku smpi hari ini..yg mngubat sgala luka yg ada di hati ku..krna aku tau..Allah sedg mguji hati dan imanku..


Tiap org pnya cra sndri utk mngubat luka, mngubat ksdhn..kdg. aku juga membiarkan msa yg mnntukn sgalanya..,mylhkn diri sndri utk stiap tndkn slh yg prnh dilakukan..kdg jga trlints d ati,knp DIA mnguji seberat ini..tp aku sedar.DIA TIDAK AKAN MNGUJI DI LUAR KMMPUAN HAMBANYA..mampu ka aku hdapi nya??hnya DIA yg tau sukarnya utk melalui..dn hanya DIA jga yg tau segala yg terbaik bt aku..MASA DEPAN..JODOH..segalanya tlh ditentukn olehNYA..


KINI..wlupn byk kali aku trsungkur d medan prjuangan ku sndri..aLHAMDULILLAH..berkat keyakinanku trhdpNYA dn skongn dr smua insan yg aku syngi,,aku kini mampu mjlani hdup sprti biasa..kerna aku tau  semuanya itu hanyalah ~~SEKETIKA CUMA~~

2 comments:

  1. apa2 pun jangan pernah kecewa ye fieda. setiap kali kau jatuh cepat2lah bangkit. sebab pasti ada kawan yg akan menyambut kau nanti. :)

    ReplyDelete
  2. hee..tanx yan..kdg kkcwaan juga mnjdi kekuatn pda dri..kan3?? kan ku gagahinya utk capai smua yg ku impikan..tanx again fren..:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...