Pages

Sunday 31 July 2011

aHLaN ya RAmaDHan


Alhamdulillah..segala puji bg ALLAH..msh diberikan umur yg pnjg utk bertemu ramdhan kali ini..utk mnjdi tetamuNYA,,utk MERAIH cintaNYA…melepaskn rasa RINDU kpadaNYA..mngejar KASIH sygNYA..SYUKRAN YA RABB..entah knp..rmdhn kali ini trasa sgt berlainan berbndg rmdhn yg lalu…mgkn aku berada d umah sepenuh masa dgn klrga..brbeza dgn thn2 yg lalu..berpuasa brsama teman2 d sekolah sehinggalah mrsa rmdhn d alam universiti..hny mrasa brbuka puasa brsma klrga trcinta saat mnnti syawal mnjlg..aku brsyukur diberi peluang ini..dpt bersahur n berbuka brsama klrga..1 NIKMAT yg sgt besar utk aku..akn ku hargai peluang yg ada..mnjalani ibadah puasa semata-mata utk mncri redhaNYA..

Terima kasih YA ALLAH..mga ramadhan kali ini  dapat mndekaktkan atiku dan saudara seislamku padaMU.. agar aku mampu mnjauhkan hatiku drpd semua perkara yg melalaikan aku..mga rmdhn MU ini mampu mendidik hatiku agar sntiasa mnsyukuri nikmatMU..agar aku sntiasa mrindui ksh sygMu..agar aku sntiasa mngejar CINTAMU dr segala2nya..agar ENGKAU sntiasa memegang aku dan memndg aku dgn rasa KASIH SYG-MU..wlupn Ramadhan ini hanya ~~SEKETIKA CUMA~~..mga aku mampu meraih cintaMU agar rasa CINTA itu sntiasa subur dihatiku utk mnjdi peganganku mnjalani sisa hidup yg KAU beri hari ini..aminn..:)

Utk smua shbt2ku..teman2 seperjuanganku..insan2 yg aku syngi..jauh mahupun dekat..pernah bersua mhupun lma xbertemu..SALAM RAMADHAN dariku sekeluarga..maaf andai pernah terlanjur kata n laku..mga rmdhan kali ini kita dpt brsama2 mmprbykkn amalan kita utk mndpt gnjranNYA..ikhlaskan hati..PASTI kita mrasa gmbira bertemuNYA..penuhi ibadah puasa kita dgn amal soleh..moga kita mndpt keberkatan drNYA…amin ya RABB…

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...