Pages

Friday 16 September 2011

~~ALLAH is owez by mySELF~~


Hari ini..16sept..ramai yg balik kg cz cti kn..so, apalagi..kolej ni sgtla sunyi..nk lyn feel time2 ni pn leh wat aku meleleh gk..huhu..HARI ini..trasa sesuatu d ati..trasa diri xpnh dihargai..aku ni xla baik sgt..tp ak hrgai gile org yg ada di sisi aku..np ek??MANUSIA senang utk nyatakan CINTA..SAYANG..RINDU..tp  xpnh mghayati tiap mksd di sebalik ayt keramat tu..HARI INI…aku hny punya cinta..syg n rndu dr klrga n shbt2 aku..ak xksh pn cz aku tau,memg itula yg perlu dlm hdp aku..even cinta dr sorg teman hdp itu penting..aku rasa msa itu blm tiba utk aku..mNCINTAI n diCINTAI..

HARI ini..trsa pilu d hati..mngenali seseorg tnpa niat utk BERCINTA..sekadar utk mngenali..mnmbah teman dlm hdp..salam perkenalan yg terhulur,d sambut dgn baik..tp tlh dicanang dgn brmcm2 harapan smpikan trlintas d hati..”dia pny prsnka trhdp aku??” PERkeNALan yg SINGKAT tp mngglkn memori yg inDAH dlm hdp..saat HATI cuba utk mngrti harapan yg diberi, dia berlalu pergi mghentikan apa yg xprnh terjalin..insan mana yg tidak terLUKA??saat xingin mnjalin apa2 hbgn, dia trus mmberi harapan..tp kini,dia mghntikn sesuatu yg xpnh dimulakan..SUSAHKAH utk mghargai?? Jika xmmpu utk menjalinkn hbgn..usah dilafazkan sesuatu yg mgkn akn mnyakitkan..

TERKESAN di hati..sedih..pilu..hiba..kecewa..tp aku tau..DIA akn mnduga yg termampu olehku..DIA  mnjauhkan HATIKU dr TERNODA dgn CINTA yg akn melalaikan aku..dgn SYG yg akn mmbutakan aku..dgn RINDU yg akn mmbinasakan aku..ALHAMDULILLAH..bnrlah… jika kita berharap dgnNYA bersungguh2, DIA akn mennjukkn jln yg terBAIK bt kita..SYUKRAN ya RABB..

TETAPKANLah HATIku agar aku tidak tunduk pada kemahuan nafsuku..aminn...:)

~~SEKETIKA CUMA tp sgt BERMAKNA~~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...