Pages

Thursday 25 August 2011

~~hati rsa lain arini~~


salam 'alaik...


 salam ramadhan yg ke25..mcm bru smlm dgr pympn mohor besar tu isytihar posa..arini da msuk ke25..lg 4 or 5 hari berlalunya ramadhan kali ni..ALHAMDULILLAH..ada kelainan rmdhn thn ni..sgt lain..brsyukur di beri peluang utk mnjd tetamuNYA..ermm..hari ni hati trasa lain..entah knp..bnda peribadi tp jz nk kgsi kt sni..mgkn aku akn lbh lega bila da merapu dlm blog ni..hehe..

RINDU?????...erm..aku xsuka perasan ni..cz wat aku lalai ingt org tu..tp aku pn xtau sbnrnya aku rndu ng sapa ni..dia??ermm..xmgkn..mgkn jgk aku nafikan kn..tahla..xsukanya perasan ni..wtp la aku nk rndu org kn??xbg manfaat pn..tp bnda tu da FITRAH..ak nk elak mcmna..ak da bt byk bnda utk lpa..tp kdg persn tu dtg jgk..ya ALLAH..jauhkan la aku dr mengingati sesuatu yg tidak halal bagiku..

esok..abg aku blik kg..xsbr tggu dia dtg..sahur n buka bsama..kdtgnnya jgk melengkapkan fmly aku rmdhn ni..mga dia slmt smpi..hrap mggu2 trakhr bsma fmly ni bt aku lpa smua bnda yg xbg mnfaat utk aku..mga DIA beri aku petunjuk dlm setiap langkahku..aminnn..( honestly..aku xtau rndu sapa..:(  )...






2 comments:

  1. ape ni fieda rindu2 aku pulak. tak suke la. haha :p

    ReplyDelete
  2. pttla aku mimpi ko mlm td..ko rupe nye yg aku rndu kn..haiisshhh..jmpe da rndu sape..abg KACAK!! haha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...